Budai Bálint a digitális utómunkát, manipulált fényképeket választotta a kifejezésre kívánkozó érzéseinek közléséhez. Több variációt láttunk üvegbe zárt hajókról, nem megszokott makettként beillesztve, hanem csatajelenetként, örvénylő viharos óceánnal mintegy makrovilágként ábrázolva. Szívesen merül el bennük a néző, hiszen színvonalas programismeretével és annak célszerű használatával izgalmas világot tud teremteni.
Szellemkastélyával leírása szerint a „kísértetiességet, félelmet” igyekezett egybehangolni. Ezért meg is tett mindent, hiszen mindenki szemét valóban a kastélyba vezeti az udvarra állított keresztekkel és gyertyákkal, színpadias elrendezésben középen a teli holddal, mely fényében a holló árnya látszik s pár világító szempár az ablakokból. A csontváz, köd, sír és természetesen a kaszás sem hiányzik a rettegés szépsége iránt rajongóknak kedvezve.
Speed art videóit elviszi a zene, de ha ettől eltekintünk is élvezhető, ahogyan követni tudjuk egy-egy „BB" világ megszületését. Az utómunkálatok bemutatására következetesen közelít vagy távolít a filmben.