A verseny fóruma: http://verseny.c3.hu/forum/ · Korábbi versenyek: 2003 | 2004 | 2005 | 2006
Nyertesek: 2003 | 2004 | 2005 | 2006

···> 2007

Bejelentkezés!
felhasználónév:

jelszó:



Nincs felhasználóneved?
REGISZTRÁLJ!

Kérdésed van?
verseny@c3.hu

Gyakran feltett kérdések


1) Mit nyerhetek ezen a versenyen?
Értékes számítástechnikai eszközöket és szolgáltatásokat nyerhetsz.

2) Közeledik a 19. születésnapom. Ugye még indulhatok?
Ha 2007. december 31. éjfélig nem töltöd be a 19. életévedet, pályázhatsz.

3) Benne lehet a csapatban a húsz éves bátyám?
Nem. A csapat egyik tagja sem lehet tizenkilenc évesnél idősebb.

4) Van nevezési díj?
Nincs.

5) Beküldhetek több pályázatot is?
Igen.

6) Két csapatban is szeretnék indulni a versenyen. Lehet?
Igen.

7) Milyen típusú munkát adhatok be?
Idén is olyan egyéni ötleteket várunk, amelyek számítógéppel, számítógéphez, számítógépből, számítógépre vagy számítógépnek készültek. Szabad a fogás! Egy a lényeg: pályamunkád legyen kreatív, szokatlan és újító.

8) Hogyan hasonlítja össze a zsűri a teljesen különböző munkákat?
A zsűri nem a profi munkadarabokra vadászik, hanem az érdekes, szokatlan és újító megoldásokra. A fő szempont nem a számítógépes tudás, hanem az egyéni kreativitás. Épp ezért a zsűri szem előtt tartja az életkorodat is.

9) Kik bírálják el a beadott munkákat?
A beadott pályaműveket informatikai szakemberekből, pedagógusokból, művészekből álló zsűri értékeli.

10) Ha nem szokványos programmal dolgoztam, el kell küldenem magát a programot is, amivel a fájlokat készítettem?
Nem feltétlenül, elég, ha a mellékelt leírásban pontosan meghatározod, milyen operációs rendszeren, mely program melyik verziójával készítetted a pályamunkádat.

11) Ha programmal indulok, free unitokat, DLL-eket ugye használhatok?
Igen, természetesen.

12) Beadhatok már létező játékhoz saját kezűleg készített, egyéni pályát is?
Persze. A pályázat mellé beadandó pályázati nevezési lapon írd le pontosan, hogy melyik játék melyik verziójához, mivel készítetted a pályát.

13) Melyik típusba kell besorolnom pályaművemet, ha az php és html lapokon keresztül megy, de tulajdonképpen játék?
Legyen web.

14) Saját fejlesztésű portállal szeretnék pályázni, aminek nyilván elég csak a linkjét beküldeni. Honnan tudja a zsűri, hogy a leadási határidő után nem javítok-e valamit az oldalon?
A zsűri a leadási határidő után többször is végignézni a pályaműveket, ezért a legjobb, ha mindvégig a lehető legjobb formában tartod portálodat.

15) Biztos, hogy nem kerül olyan pályamű a versenybe, amit nem is a pályázó, hanem mondjuk a programozó apuka készített?
Ha a zsűriben kétségek merülnek fel erre vonatkozólag, személyes beszélgetésre hívhatja a készítőket, s ebből egészen biztosan kiderül, önálló munkáról van-e szó.

16) Hogyan kell eljuttatni a kész munkát?
Ha teheted, töltsd fel pályaművedet a verseny honlapjára, de ha ez technikai okokból nem megoldható, az adathordozót vagy a csomagot postai úton is eljuttathatod hozzánk. Címünk:
C3 Kulturális és Kommunikációs Központ
Budapest, 1022, Szpáhi utca 20.
A küldeményre írd rá: "5. Szabadfogású Számítógép Verseny"

17) Floppylemezen beküldhetem a pályamunkámat?
Csak végszükség esetén. Az előző években sok probléma volt a postai csomagban meghibásodott floppykkal, melyek így végül nem is kerülhettek be a versenybe.

18) Én egy robotot küldenék, de szeretném a verseny után továbbfejleszteni. Hogyan és mikor kapom vissza alkotásomat?
A versenyre beküldött hardvereket a díjazott pályaműveket bemutató kiállítás után, december 10-től küldjük vissza.

19) A díjazottaknak jár felvételi mentesség valamelyik oktatási intézménybe?
Sajnos nem, hiszen ez nem tanulmányi verseny.

20) Hogyan kell nevezni a versenyre?
Az érvényes nevezéshez határidőig le kell adnod nevezési lapodat és pályaművedet. Alkotásodat legkönnyebben úgy juttathatod el hozzánk, ha regisztrálsz weboldalunkon, az ott található online jelentkezési felület kitöltése után pedig feltöltöd pályaművedet. Jelentkezésedet az oldalról kinyomtatható, aláírt és postai úton elküldött nevezési lappal kell megerősítened. Ha pályamunkád – mérete vagy jellege miatt – nem alkalmas a netes feltöltésre, jelezd ezt online nevezésedben, és alkotásodat postai úton, az aláírt jelentkezési lappal együtt küldd el címünkre:
C3 Kulturális és Kommunikációs Központ
Budapest, 1022, Szpáhi utca 20.
A küldeményre írd rá: "5. Szabadfogású Számítógép Verseny"

21) Honnan lehet nyomtatott nevezési lapot szerezni?
Az online nevezési lap kitöltés után ki is nyomtatható, de a nevezési lapot külön is le tudod tölteni a verseny oldaláról.

22) Meddig lehet beküldeni a pályázatokat?
A postázott nevezési lap postai pecsétjén a legvégső időpont 2007. október. 24. (szerda) lehet.

23) Idén is lesz póló?
Igen, minden érvényes és értékelhető pályaművet beküldő Szabadfogású Számítógép Versenyes pólót kap ajándékba. Ezért kell a nevezési lapon megadnod pólóméretedet. Több pályamunka esetén is csak 1 pólót kaphatsz

24) Csak magyar nyelvű programokat, weblapokat lehet beadni?
Nem.

25) Milyen műveket "szeret" a zsűri?
A zsűri azokat a pályaműveket értékeli nagyra, amelyek kreativitásról és újszerű látásmódról tanúskodnak, s melyek talán e verseny nélkül is elkészültek volna, mert létező igényt elégítenek ki, és a pályázók érezhetően örömmel dolgoztak rajta. Mindezen felül a pályaművek értékelésénél és díjazásánál a zsűri figyelembe veszi a nevezők életkorát is.

26) Milyen műveket "nem szeret" a zsűri?
A zsűri nem kíváncsi a profi módon elkészített, csillogó-villogó, de igazából tartalom nélküli és ötlettelen pályaművekre. Nem a felhalmozott tudás és a briliáns forma, hanem az újító gondolat és a hasznos tartalom számít.