Sokat lógsz a telefonodon vagy a gépeden (különösen mostanában), de amit senki sem sejt, az az, hogy közben világmegváltó projekteket szervezel?
Videókat készítesz és képeket manipulálsz művészeti alkotásaidhoz? Saját robotod készíti reggel a müzlidet, míg te lemodellezed hogy lehetne fölösleges ételt osztani a nélkülöző háztartásokba? Ha valamilyen mindennapi problémára digitális megoldást találtál és 19 éves vagy fiatalabb* vagy, nevezz és küldd el nekünk kedvenc alkotásodat!
Versenyünkre bármivel jelentkezhetsz, ami digitális eszközzel készült: lehet akár animáció, rajz, zene, játék, honlap, portál, kiegészítő alkalmazás, mobil applikáció, kutatás, robot, saját készítésű szoftver, hardver vagy bármilyen egyéb digitális megoldás. A legfontosabb az eredeti ötlet és a kreativitás!
Egy versenyző több pályaművel is ingyenesen nevezhet versenyünkre. Jelentkezhetsz egyénileg vagy csapatban is, ha nem töltötted még be a 19. évedet! Nevezhetsz Magyarországról és akár a határon túlról is.
A zsűri által kiválasztott nyertesek értékes díjakat nyerhetnek és részt vehetnek a legjobb pályamunkákat bemutató kiállításon Budapesten. Emellett akár külföldi partnerversenyeinkre, Németországba és Ausztriába is lehetőségük lehet kilátogatni!
A verseny legjobbjait értékes ösztöndíjakkal és ajándékutalványokkal jutalmazza a zsűri, illetve megállapodás szerint gyakornoki projektet vagy bemutatót vezényelhetnek le partnereinknél.
Minden nyertes részt vehet egy nagyszabású kiállításon 2020 novemberében, a Deák17 Gyermek és Ifjúsági Művészeti Galériában. Ezen kívül, ha bekerülsz a díjazottak közé, jövőre te lehetsz az egyik szerencsés utazó, aki meglátogathatja a nemzetközi partnereink rendezvényeit és bemutathatja a nyertes alkotását a külföldi érdeklődők előtt is!
Minden évben szakmai zsűri nézi végig az összes pályaművet. Az előző évek során a felkértek között volt médiaművész, programozó, zenész, informatika tanár, animátor, illusztrátor, startup-vezető, illetve korábbi nyertesek is!
- Sipos Melinda a Budapest High School Digital Making Műhely egyik vezetője
- Horváth Roland, a verseny 2015, 2016 és 2017-es nyertese
- Nagy Ágoston interaction designer, kutató, a Binaura kollektíva tagja
- Szécsényi-Nagy Loránd médiaművész, Implausible Works alkotócsoport tagja
- Tóth András marketingkommunikációs vezető, Microsoft Magyarország
Van, ami még nem érthető?
Keress minket!
Meggyőztünk?
Nevezz!