Formáld a világod!

Szabadfogású Számítógép Verseny

2020

Sokat lógsz a telefonodon vagy a gépeden (különösen mostanában), de amit senki sem sejt, az az, hogy közben világmegváltó projekteket szervezel?

Videókat készítesz és képeket manipulálsz művészeti alkotásaidhoz? Saját robotod készíti reggel a müzlidet, míg te lemodellezed hogy lehetne fölösleges ételt osztani a nélkülöző háztartásokba? Ha valamilyen mindennapi problémára digitális megoldást találtál és 19 éves vagy fiatalabb* vagy, nevezz és küldd el nekünk kedvenc alkotásodat!

Versenyünkre bármivel jelentkezhetsz, ami digitális eszközzel készült: lehet akár animáció, rajz, zene, játék, honlap, portál, kiegészítő alkalmazás, mobil applikáció, kutatás, robot, saját készítésű szoftver, hardver vagy bármilyen egyéb digitális megoldás. A legfontosabb az eredeti ötlet és a kreativitás!

Egy versenyző több pályaművel is ingyenesen nevezhet versenyünkre. Jelentkezhetsz egyénileg vagy csapatban is, ha nem töltötted még be a 19. évedet! Nevezhetsz Magyarországról és akár a határon túlról is.

A zsűri által kiválasztott nyertesek értékes díjakat nyerhetnek és részt vehetnek a legjobb pályamunkákat bemutató kiállításon Budapesten. Emellett akár külföldi partnerversenyeinkre, Németországba és Ausztriába is lehetőségük lehet kilátogatni!

Határidő

2020. október 12. (hétfő) éjfél

Inspirációért keresd fel a korábbi nyertesek videóit tartalmazó csatornát, likeold a Facebook oldalunkat vagy kövess minket Instagramon!
Ha szeretnéd kinyomtatni a hivatalos versenyfelhívást, itt le tudod tölteni.

*A versenyen magyar anyanyelvű, de nem kizárólag Magyarország területén élő, 2019. december 31-ig 19. életévüket be nem töltő egyéni pályázók, illetve csapatok vehetnek részt.

DÍJAK

A verseny legjobbjait értékes ösztöndíjakkal és ajándékutalványokkal jutalmazza a zsűri, illetve megállapodás szerint gyakornoki projektet vagy bemutatót vezényelhetnek le partnereinknél.

Minden nyertes részt vehet egy nagyszabású kiállításon 2020 novemberében, a Deák17 Gyermek és Ifjúsági Művészeti Galériában. Ezen kívül, ha bekerülsz a díjazottak közé, jövőre te lehetsz az egyik szerencsés utazó, aki meglátogathatja a nemzetközi partnereink rendezvényeit és bemutathatja a nyertes alkotását a külföldi érdeklődők előtt is!

ZSŰRI

Minden évben szakmai zsűri nézi végig az összes pályaművet. Az előző évek során a felkértek között volt médiaművész, programozó, zenész, informatika tanár, animátor, illusztrátor, startup-vezető, illetve korábbi nyertesek is!

- Sipos Melinda a Budapest High School Digital Making Műhely egyik vezetője

- Horváth Roland, a verseny 2015, 2016 és 2017-es nyertese

- Nagy Ágoston interaction designer, kutató, a Binaura kollektíva tagja

- Szécsényi-Nagy Loránd médiaművész, Implausible Works alkotócsoport tagja

- Tóth András marketingkommunikációs vezető, Microsoft Magyarország

Van, ami még nem érthető?

Keress minket!

Meggyőztünk?

Nevezz!

Töltsd le a verseny plakátot!
Nyomtasd ki, terjeszd, küldd tövább!
a verseny plakátja PDF formátumban
A verseny hivatalos, letölthető versenykiírása:
a versenykiírás PDF formátumban
A verseny adatkezelési tájékoztatóját is megtalálod:
adatkezelési tájékoztató PDF formátumban